6 Aralık 2010 Pazartesi

‘he’

 Fotoğrafçı Stefan Giftthaler, stylist Luca Termine ve model Brandon Wilson ‘he’ adlı hazırladıkları editoryal ile dün Charli Chapline olan saygılarını gösterdiler.

 Bugün çekimin fotoğraflarını ilk gördüğümde oldukça heyecanlandım ve üst üstte tekrar tekrar baktım. Uzun zamandır bu kadar beğendiğim bir çekim hatırlamıyorum açıkçası. Bunun Charli Chapline’nin en sevdiğim İngiliz olmasıyla da alakası var sanırım. .
















 
The editorial features pieces by Vivienne Westwood, Alexis Mabille, Giorgio Armani, Alexander McQueen, Etro, Pringle of Scotland, Comme des Garcons, Memine, Levi's, Dolce&Gabbana, Galliano, Louis Vuitton, Kris Van Assche, American Apparel, Neil Barret and GF Ferrè

Makeup by Chiara Guizzetti

Hair by Marco Girotti

3 yorum:

  1. charlie chaplin'e extra bi sempatim yok ama bu editoryal bence çok hoş. çünkü erkekler için hep basmakalıp editoryaller yapılır genelde. nice nice :D

    YanıtlaSil
  2. erkek editoryalleri olayına katılıyorum genelde kaslı ve boxerlı erkekler üzerine kurulu olduklarından pek bir farkları yok birbirlerinden hani 4 tane editoryali peş peşe koyup aynı editoryal desen kimsenin ruhu bile çakmaz...

    charlie chapline gelince çocukluğumdan beri bi sempatim vardır ona... gülümserken bile hafif hüzenle bakan o gözleri felan ...

    YanıtlaSil