20 Aralık 2010 Pazartesi

L'Officiel Hommes Magazine


 Siyah ve deri pantolonlara kendimi bildim bileli bayılmışındır! Hatta siyah pantolonlarıma göz bebeğim gibi bakarım.
 Kıyafet dolabımda sadece bir tane kot var diğer bütün pantolonlarım siyah ve koyu gridir.  
 Kot pantolonumu ise en son ne zaman giydiğimi bile hatırlamıyorum hoş onu niye aldığımı da hatırlamıyorum. Neyse en iyisi kot pantolonlara karşı olan nefretim ile ilgili bir yazıyı gelecek haftalarda yazıp yayınlamam.
 Olympos’ta benim gibi kota karşı olup siyah ve deri pantolonlara bayılan iki erkek tanrımız daha var Hades ve Ares.
 Giyim tarzlarını çok beğendiğim bu iki karanlık tanrı tarzlarıyla her zaman beni büyülemiştir.
 Evrendeki en sexsi ve en ateşli partiler Tartarus barlarında yaşanır ve bu barların en şık iki ismi istinasız Hades ve Ares’tir .
Hatta Jeremy Scott’ın spring summer 2011 defilesinden  sonra defilenin tüm parçalarını dolaplarına doldurmuşlardı  ve Tartarus inanılmaz görüntülere sahne olmuştu.


 L'Officiel Hommes dergisi son sayısında  'Black Leather' adlı bi editoryal işlemiş.
Editoryalde ki pantolonlar benim hoşuma gitti acaba benle aynı fikirde olan kaç kişi var?



























 twin models Jonathan and Kevin Ferreira de Sampaio

other models Jakob Wiechmann, Mat Gordon, Alexandre Gaillot, Aykel Soker and Kerry Degman.


2 yorum:

  1. hepsi de birbirinden kışkırtıcı, seksi ve muhteşemler ...

    amaa aklımda hemen sokakta giyinmek fikri geldi :))

    YanıtlaSil
  2. Eğer üstten uzun bi mont giymiyorsan sokakta fena tepki alıyorsun ne yazık ki ..
    New Yorka taşınacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum o yüzden :D

    YanıtlaSil