7 Aralık 2010 Salı

Olympos post

 Apollo’nun Artemis’e hediye almasının ardından. Olympos’da bol hediyeli bir hafta geçti.

 Bu hafta Tokyo’ya, ucuza markaların çakma ürünlerini almaya giden Hera oğlu Ares’e ordan satışa iki hafta önce sunulan kuru kafaların olduğu bir tütsülük aldı.

 Kuru kafalara bayılmama rağmen tütsülerin üstündeki kafaların şeklini beğenmedim ben. Umarım tek beğenmeyen ben olurum çünkü Hera Ares’in beğenmediğini fark ederse fena bozulur.



 Son günlerde Artemis ile Persephone’nun aralarından su sızmıyor. Persephope’nu zamanında haince kaçıran Hades’ten nefret eden Artemis hafta sonu onları ziyarete gittiğinde Hades’e duvar süsü hediye etti. Espiri anlayışının olduğundan şüphe ettiğim Artemis’in hediyesini görünce gülmeden edemedim. Duyduğuma göre olaya tek gülen ben değilim kocası odadan çıktıktan sonra Persephone gülme komasına girmiş.




 Yüz yıllardır babasının gözüne giremeyen Ares bu sefer babasına kendi özel olarak tasarladığı silah şeklindeki lambaları hediye etti. Tasarım konusunda bir deha olarak gördüğüm Ares’in hediyesine tepkisiz kalan Zeus’u parçalamamak elde değil.
 Mağlum kendisi onca Çocuğuna babalık etmek yerine hala New York City’de ki 0 beden sıska mankenlerin peşinden koşuyor.




Ayrıca Artemis kardeşinin güzel hediyesinin ardından kendi için istettiği aşağıdaki orta sehpa süsünü kardeşi Apollo’ya hediye etti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder