1 Aralık 2010 Çarşamba

 Üç gündür teyzemin çiftliğinde olduğumdan dolayı internete giremedim. Çiftlikte çamurundan ufak bir çalışma yaptım ve fotoğraf çektim. Üşenmeyi bırakıp fotoğraf makinesinden fotoğraflarını bilgisayara aktardığım zaman bloğumda paylaşacağım.

 Ben yokken Japonlar boş durmamış anlaşılan Japonya’dan iki haber duyuracağım öncelikle.
 İlk olarak Japon markası Harris Twed’den bahsetmek istiyorum. Marka bu sezon kıyafet dışında farklı olarak birde oyuncak koleksiyonu çıkardı. Tasarımı ve desenleri oldukça hoş olan   ayıcıkları ben çok beğendim. Özellikle bu ay levis’ın o sevimsiz dost ayıcık felaketinden sonra bu sevimli ayıcıkları görünce birden onlara kanım ısındı.  Bu arada ilgilenenler Harris Twed’in orijinal sitesinden ayıcıklara burayı tıklayarak bakabilirler.




 Tokyo merkezli kuyumcu COREJEWELS bu sezon bileklik tasarlamak için UNDERCOVER ile çalıştı. Tasarımın ayrıntılarına gelirsek deri bilekliklerin üstüne elmas şeklindeki taşlardan pramit oluşturulup dikişlerle tasarımın görüntüsünü desteklemişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder